پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228945
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري:
تردد در مناطق کوهستاني چهارمحال و بختياري با زنجير چرخ امکان پذير است
تاریخ انتشار : 1396/10/05 09:35:16
نمایش : 1389
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: از شب گذشته در اکثر محورها شاهد بارش باران و برف و همچنين در پديده مه گرفتگي ارتفاعات هستيم اما به همت راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها سراسر استان مشکل تردد در هيچکدام از اين محور در حال حاضر وجود ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز، با اشاره به آغاز بارش برف و باران در چهارمحال و بختياري از شب گذشته، اظهار کرد: در منطق کوهستاني تردد با زنجير چرخ امکان پذير بوده و هيچ گونه مشکل ترافيکي و تردد در جاده هاي استان وجودندارد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: در اکثر محورها نيز بارش باران و برف و همچنين در ارتفاعات پديده مه گرفتگي را شاهد هستيم اما به همت راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها سراسر استان مشکل تردد در هيچکدام از محور در حال حاضر وجود ندارد.

جمشيدي اظهار داشت: به گزارش مديريت راه‌هاي راهداري و حمل و نقل استان در حال حاضر در برخي محورهاي مواصلاتي استان شاهد بارش برف هستيم.

وي افزود: در چمن گلي گردنه چري و تاراز،کوهرنگ در گردنه شاه منصوري و بخش صمصامي، فارسان بخش آباد و نعل اشکنان، بن در بارده، شهرستان شهرکرد مرغملک،گردنه زردي‌ها و خلک، در شهرستان کيار گردنه سولغانو ميانکوه در گردنه بره مرده بارش برف را شاهد هستيم.

جمشيدي با بيان اينکه تمامي اکيپ هاي راهداري در سراسر استان در آمادگي صد در صدي بوده و در محور هاي داراي بارش مستقر و از اولين دقايق بارش اقدام به بازگشايي محور ها و خدمت رساني نموده اند؛ تاکيد کرد: در حال حاضر مستودي محور نداريم و۱۲ اکيپ ويژه در ۳۷ راهدارخانه داراي بارش شديد تر استان مستقر و خدمات شبانه روزي ارائه مي نمايند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html